Joburi disponibile

Împreună cu partenerul nostru, „Fundația Maine Va Fi Mai Bine”, organizăm pentru tine un program de training, susținut de o bursă (în valoare de 1000 euro), care îți aduce oportunitatea de a învăța despre piața de capital de la cel mai cunoscut broker din piața de capital românească. Experiența asta se poate transforma în primul pas din cariera ta. La finalul programului vom selecta 7-10 studenți care vor deveni colegii noștri.

Descrierea jobului
  • TradeVille, brokerul de retail #1 din România*, își mărește echipa și caută cei mai motivați IT Business Analysts, dornici să devină cei mai buni în ceea ce fac.
  • La TradeVille veți lucra cu profesioniști ai pieței de capital, colegi cu zeci de ani de experiență remarcabilă (e.g. MBA-uri de top precum Harvard, școli de elită precum Oxford, CFA), dar, cel mai important, colegi motivați care fac ca TradeVille să își păstreze în mod constant poziția de lider.
Responsabilități
  • Intelege cerintele de business si a specificatiilor de business. Transformarea specificatiilor de business in specificatii tehnice;
  • Lucrează cu echipele IT în vederea propunerii și implementării de soluții tehnologice adecvate;
  • Coordoneaza activitatile de analiza tehnica pentru noi produse, noi module si implementare de proiecte;
  • Asigura colectarea, detalierea si documentarea cerintelor utilizatorilor intr-un format utilizabil de catre dezvoltatorii tehnici;
  • Construieste modelul de business al sistemului sau modului care va fi dezvoltat;
  • Pune la punct documentatia de analiza in formatul cerut de proiect;
  • Participa la fazele de initiere si implementare a proiectelor;
  • Creeaza sau ajuta la crearea scenariilor de test;
  • Testeaza programele curente si le livreaza spre testare utilizatorilor;
  • Verificarea nivelului de siguranţă al aplicaţiilor IT, recomandarea şi implementarea soluţiilor pentru îmbunătăţirea nivelelor de siguranţă ale aplicaţiilor IT;
  • Lucreaza indeaproape cu Project Managerul pentru a se asigura ca cerintele sunt clare si pot fi incluse in sprint si discuta cu acesta progresul proiectului.
Ca să ne puteți ajuta, trebuie să aveți:
  • Bune cunostinte in metodologiile utilizate in analiza de business;
  • Bune cunostinte in investitii sau pe piata de capital;
  • Familiaritate cu produse financiare (de ex: actiuni, obligatiuni, fonduri de stat, produse structurate, produse derivate)
  • Cunostinte de planuri de testare pentru sisteme complexe;
  • Cunoștințe bune de limba engleză – scris și vorbit; capabil să comunice în engleză în timpul ședințelor sau la telefon;
  • Bune abilități de comunicare pentru a fi un pilon important de comunicare intre business si programatori;
  • Cel putin 2 ani experienta in analiza de business a solutiilor software, modelare si implementare;
  • Minim 5 ani experiență in domeniul IT sau financiar;
  • Experienta anterioara in implementarea solutiilor financiare – reprezintă un avantaj;
Ce vă oferim?
  • Oportunitatea de a lucra pentru cea mai performantă casă de brokeraj din România;
  • Training și sprijin să deveniți cel mai bun specialist;
  • Standarde de lucru internaționale;
  • Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței;
  • Salariu competitiv;
  • Bonus anual în funcție de performanța companiei;
  • Tichete de masă în valoare maximă conform legii;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Abonament medical la o clinică privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei;
  • Poziția este deschisă și remote, pentru persoanele care nu sunt din București; pentru colegii din București, regimul de muncă este hibrid.
Modalitatea de selecție:

Dacă v-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiteți câteva rânduri despre dumneavoastră și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul dumneavoastră este potrivit, vă vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică, în principiu, 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru dacă profilul este potrivit;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului IT.

Descrierea jobului
  • TradeVille, brokerul de retail #1 din România*, își mărește echipa și caută cei mai motivați Java Full Stack Developers, dornici să devină cei mai buni în ceea ce fac.
  • La TradeVille veți lucra cu profesioniști ai pieței de capital, colegi cu zeci de ani de experiență remarcabilă (e.g. MBA-uri de top precum Harvard, școli de elită precum Oxford, CFA), dar, cel mai important, colegi motivați care fac ca TradeVille să își păstreze în mod constant poziția de lider.
Responsabilități
  • Vei contribui la designul și arhitectura aplicațiilor CORE, cu scopul de a fi performante, scalabile și cu standarde înalte de calitate;
  • Vei colabora cu ceilalți membri ai echipei pentru implementarea acestora;
  • Vei fi una din persoanele tehnice de referință la care alți membri ai echipei de proiect vor veni pentru îndrumări atunci când au neclarități/dificultăți (proiectele noastre au în general 3-5 persoane tehnice);
  • În funcție de senioritate, poți coordona modul și etapele de implementare pentru diverse alte proiecte, din perspectivă tehnică;
  • Vei colabora cu alți developeri seniori în a stabili direcția tehnică/arhitectura produselor pe termen lung.
Ca să ne puteți ajuta, trebuie să aveți:
  • Cunoștințe și experiență în arhitectură cu microservicii;
  • Experiență anterioară semnificativă cu Java și JavaScript;
  • Experiență anterioară relevantă cu SQL (de preferat T-SQL);
  • Experiență anterioară de lucru în metodologia Scrum;
  • Abilități analitice pentru a soluționa cerințele de business într-un mod optim;
  • O atitudine bună de colaborare și abilitatea de a coordona o echipă/un proiect;
  • Quick learner. Dispus să înveți tehnologii noi. Atitudine proactivă.
Ce vă oferim?
  • Oportunitatea de a lucra pentru cea mai performantă casă de brokeraj din România;
  • Training și sprijin să deveniți cel mai bun specialist;
  • Standarde de lucru internaționale;
  • Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței;
  • Salariu competitiv;
  • Bonus anual în funcție de performanța companiei;
  • Tichete de masă în valoare maximă conform legii;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Abonament medical la o clinică privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei;
  • Poziția este deschisă și remote, pentru persoanele care nu sunt din București; pentru colegii din București, regimul de muncă este hibrid.
Modalitatea de selecție:

Dacă v-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiteți câteva rânduri despre dumneavoastră și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul dumneavoastră este potrivit, vă vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică, în principiu, 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru dacă profilul este potrivit;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului IT.

Descrierea jobului
  • TradeVille, brokerul de retail #1 din România*, își mărește echipa și caută cei mai motivați Brokeri de pe Piața de Capital, dornici să devină cei mai buni în ceea ce fac.
  • La TradeVille veți lucra cu profesioniști ai pieței de capital, colegi cu zeci de ani de experiență remarcabilă (e.g. MBA-uri de top precum Harvard, școli de elită precum Oxford, CFA), dar, cel mai important, colegi motivați care fac ca TradeVille să își păstreze în mod constant poziția de lider.
Responsabilități
  • Vei discuta cu clienții TradeVille despre cele mai recente informații din piață și oportunități de tranzacționare;
  • Vei ajuta clienții cu informații specifice despre piața bursieră și produsele de tranzacționare oferite de TradeVille;
  • Vei explica avantajele și servicile TradeVille investitorilor;
  • Vei lucra împreună cu colegii din departamentul de analiză pentru a accesa cele mai recente informații despre companiile listate;
  • Vei fi implicat în proiecte de educare bursieră a publicului larg, desfășurate de compania noastră.
Ca să ne puteți ajuta, trebuie să aveți:
  • Ai studii superioare, preferabil în domeniul financiar-bancar, economic, inginerie sau matematică;
  • Ai experiență pe un rol de broker pe piața de capital de cel puțin 1 an și în activități relevante de interacțiune cu clientul de cel puțin 2 ani (vânzări, relații clienți etc.);
  • Deții cunoștințe specifice pieței de capital, despre tranzacționarea instrumentelor financiare și mecanismele bursiere;
  • Ești o fire sociabilă, ai abilități dezvoltate de comunicare și persuasiune;
  • Ești orientat către client și către rezultate;
  • Vorbești limba engleză fluent (nivel conversațional bun).
Ce vă oferim?
  • Oportunitatea de a lucra pentru cea mai performantă casă de brokeraj din România;
  • Training și sprijin să deveniți cel mai bun specialist;
  • Standarde de lucru internaționale;
  • Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței;
  • Salariu competitiv;
  • Bonus în funcție de performanța individuală;
  • Tichete de masă în valoare maximă conform legii;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Abonament medical la o clinică privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei;
  • Poziția este deschisă și remote, pentru persoanele care nu sunt din București; pentru colegii din București, regimul de muncă este hibrid.
Modalitatea de selecție:

Dacă v-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiteți câteva rânduri despre dumneavoastră și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul dumneavoastră este potrivit, vă vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică, în principiu, 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru dacă profilul este potrivit;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului Brokeraj.

Descrierea jobului
  • TradeVille, brokerul de retail #1 din România*, își mărește echipa și caută cei mai motivați Project Manageri, dornici să devină cei mai buni în ceea ce fac.
  • La TradeVille veți lucra cu profesioniști ai pieței de capital, colegi cu zeci de ani de experiență remarcabilă (e.g. MBA-uri de top precum Harvard, școli de elită precum Oxford, CFA), dar, cel mai important, colegi motivați care fac ca TradeVille să își păstreze în mod constant poziția de lider.
Responsabilități
  • Pregătește împreună cu responsabilul de proiect documentația pentru aprobarea proiectelor (project charter, business case);
  • Coordoneazi în toate etapele de implementare: inițiere, planificare, execuție, monitorizare/control și încheiere;
  • Definești guvernanța proiectului/ programului și setezi măsurile de evaluare a succesului proiectului;
  • Gestionezi și coordonezi proiecte strategice/ programe care susțin strategia companiei;
  • Gestionezi și coordonezi resursele alocate în proiecte/ proiecte interdependente;
  • Prioritizezi task-urile echipei astfel încât să se încadreze în termenele asumate;
  • Găsești soluții să deblochezi eventuale probleme, venind cu propuneri sau organizând diverse resurse pentru identificarea acestora;
  • Coordonezi etapa de testare pentru dezvoltări informatice în colaborare cu echipa de proiect;
  • Ești responsabil de procesul de delivery, livrabile, resurse & buget, în corespondența cu obiectivele de business și ale proiectului/ programului;
  • Analizezi, evaluezi și acționezi în vederea mitigării riscurilor identificate în proiectul coordonat/ proiecte interdependente;
  • Elaborezi rapoarte de status pentru management, stakeholder și echipa de proiect;
  • Acționezi drept Subject Matter Expert în implementarea proiectelor software;
  • Susții îndeplinirea roadmap–ului de business pentru proiectele/ programele coordonate;
  • Oferi suport în vederea înțelegerii și promovării noilor funcționalitați către beneficiarii finali.
Ca să ne puteți ajuta, trebuie să aveți:
  • Experiență de cel puțin 5 ani pe o poziție similară în domenii precum: piețe de capital/ bancar/ asigurări/ tehnic;
  • Exeperiență în gestionarea și livrarea proiectelor de dezvoltare software;
  • Experiență de lucru pe metodologia Agile, Scrum;
  • Abilitatea de a înțelege proiecte complexe, interdependente;
  • Abilitați de leadership & influență și motivare, partener de încredere în relația cu stakeholderii;
  • Abilitatea de a construi constant, susține punctul de vedere și implementa proiectele;
  • Abilitatea de a lucra autonom cu informații minime;
  • Abilitați de organizare proiecte, lucru în echipă;
  • Comunicare asertivă și relaționare, gândire logică și analitică;
  • Fluență în limba engleză nivel mediu (scris/ vorbit);
  • Cunoștințe pachet MS Office (Visio, Excel, PowerPoint, Outlook, Word, Access), Jira, Confluence, Microsoft project & Alte tool – uri de planning;
Ce vă oferim?
  • Oportunitatea de a lucra pentru cea mai performantă casă de brokeraj din România;
  • Training și sprijin să deveniți cel mai bun specialist;
  • Standarde de lucru internaționale;
  • Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței;
  • Salariu competitiv;
  • Bonus anual în funcție de performanța companiei;
  • Tichete de masă în valoare maximă conform legii;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Abonament medical la o clinică privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei;
  • Poziția este deschisă și remote, pentru persoanele care nu sunt din București; pentru colegii din București, regimul de muncă este hibrid.
Modalitatea de selecție:

Dacă v-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiteți câteva rânduri despre dumneavoastră și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul dumneavoastră este potrivit, vă vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică, în principiu, 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru dacă profilul este potrivit;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului IT.

Descrierea jobului
  • TradeVille, brokerul de retail #1 din România*, își mărește echipa și caută cei mai motivați specialiști, dornici să devină cei mai buni în ceea ce fac.
  • La TradeVille veți lucra cu profesioniști ai pieței de capital, colegi cu zeci de ani de experiență remarcabilă (de exemplu MBA-uri de top precum Harvard, școli de elită precum Oxford, CFA), dar, cel mai important, colegi motivați care fac ca TradeVille să își păstreze în mod constant poziția de lider.
Responsabilități
  • Intelegerea în detaliu a reglementărilor aplicabile pieței de capital/reglementărilor ASF, a ghidurilor și a orientărilor de specialitate, precum și a practicilor comerciale specifice pieței de capital locale și europene;
  • Oferirea unor soluții legal-wise & regulatory compliant la probleme dificile de drept, cu implicatii în multiple arii ale pieței de capital (autorizare, corporate, MIFID, MIFIR, AML etc);
  • Documentarea juridică exhaustivă a propunerilor de dezvoltare și inovare înaintate de managementul companiei;
  • Suport pentru implementarea tehnică și operațională a soluțiilor identificate (design your solution);
  • Suport pentru conceperea și implementarea măsurilor de conformitate corespunzătoare proiectelor de dezvoltare derulate de companie;
  • Realizarea de rapoarte și analize, la solicitarea managerului direct sau pentru managementul companiei, în vederea informării cu privire la progresul implementării operațiunilor.
Ca să ne puteți ajuta, trebuie să aveți:
  • Minimum 5 ani experiență în domeniul juridic/conformitate (piata de capital, sectorul financiar sau alta industrie reglementată);
  • Cunoștințe avansate despre activitățile și practicile legislative și comerciale;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare;
  • Abilități de prioritizare, organizare și atenție la detalii;
  • Competențe de rezolvare a problemelor și focus pe identificarea de soluții;
  • Gândirea “outside the box”;
  • Personalitate pro-activă și orientată spre organizarea muncii;
  • Personalitate echilibrată, rezistentă la sarcini repetitive și lucru constant sub presiune;
  • Personalitate sociabilă, cu abilități de comunicare/negociere;
  • Orientare pragmatică, capacitate de analiză și sinteză, de a opera cu volume mari de informații;
  • Cunoștințe avansate de MS Office (Excel, Word) și Teams;
  • Cunoștințe avansate de limba engleză;
  • Studii juridice superioare, absolvent/a al/a Facultății de drept (de preferat, absolvent/a a Facultății de Drept, Universitatea București).
Ce vă oferim?
  • Oportunitatea de a lucra pentru cea mai performantă casă de brokeraj din România;
  • Training și sprijin să deveniți cel mai bun specialist;
  • Standarde de lucru internaționale;
  • Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței;
  • Salariu competitiv;
  • Bonus anual în funcție de performanța companiei;
  • Tichete de masă în valoarea maximă conform legii;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Abonament medical la o clinică privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei;
  • Poziția este deschisă pentru persoanele care sunt din București, regimul de muncă fiind unul hibrid.
Modalitatea de selecție:

Dacă v-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiteți câteva rânduri despre dumneavoastră și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul dumneavoastră este potrivit, vă vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică, în principiu, 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru dacă profilul este potrivit;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului Juridic.

Descrierea jobului
  • TradeVille, brokerul de retail #1 din România*, își mărește echipa și caută cei mai motivați specialiști, dornici să devină cei mai buni în ceea ce fac.
  • La TradeVille veți lucra cu profesioniști ai pieței de capital, colegi cu zeci de ani de experiență remarcabilă (de exemplu MBA-uri de top precum Harvard, școli de elită precum Oxford, CFA), dar, cel mai important, colegi motivați care fac ca TradeVille să își păstreze în mod constant poziția de lider.
Responsabilități
  • Înțelegerea în detaliu a reglementărilor aplicabile pieței de capital/reglementărilor ASF, a ghidurilor și a orientărilor de specialitate, precum și a practicilor comerciale specifice pieței de capital locale și europene;
  • Întocmirea de rapoarte și raportări, completarea și actualizarea registrelor, redactarea notificărilor și adreselor specifice funcției de conformitate;
  • Implementarea și respectarea principiilor de etică și guvernanță la nivelul organizației;
  • Monitorizarea respectării calendarului de conformitate;
  • Identificarea eventualelor riscuri de conformitate, dezvoltarea și implementarea de planuri corective și informarea managementului pentru evitarea situațiilor similare în viitor;
  • Concepețea și implementarea măsurilor de conformitate corespondente proiectelor de dezvoltare derulate de companie;
  • Suport pentru implementarea tehnică și operațională a măsurilor de conformitate (design your solution);
  • Dezvoltarea și implementarea programelor de training în domeniul conformității;
Ca să ne puteți ajuta, trebuie să aveți:
  • Studii juridice superioare, absolvent/a al/a Facultății de Drept (de preferat, absolvent/a a Facultății de Drept, Universitatea București).
  • Minimum 5 ani experiență în domeniul juridic/conformitate (piata de capital, sectorul financiar sau alta industrie reglementata);
  • Minimum 1 an experiență ca funcție de conformitate sau în cadrul unui departament de conformitate generala;
  • Cunoștințe avansate despre activitățile și practicile legislative și comerciale;
  • Excelente abilități de comunicare și relationare;
  • Abilități de prioritizare, organizare și atenție la detalii;
  • Competente de rezolvare a problemelor și focus pe identificarea de soluții;
  • Gandirea "outside the box";
  • Personalitate proactivă și orientată spre organizarea muncii;
  • Personalitate echilibrată, rezistentă la sarcini repetitive și lucru constant sub presiune;
  • Personalitate sociabilă, cu abilități de comunicare/negociere;
  • Orientare pragmatică, capacitate de analiză și sinteză, de a opera cu volume mari de informații;
  • Disponibilitate pentru deplasare la sediu (work on premises);
  • Cunoștințe avansate de MS Office (Excel, Word) și Teams;
  • Cunoștințe de limba engleză.
Ce vă oferim?
  • Oportunitatea de a lucra pentru cea mai performantă casă de brokeraj din România;
  • Training și sprijin să deveniți cel mai bun specialist;
  • Standarde de lucru internaționale;
  • Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței;
  • Salariu competitiv;
  • Bonus anual în funcție de performanța companiei;
  • Tichete de masă în valoarea maximă conform legii;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Abonament medical la o clinică privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei;
  • Poziția este deschisă on-site, prezența fiind necesară zilnic la birou.
Modalitatea de selecție:

Dacă v-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiteți câteva rânduri despre dumneavoastră și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul dumneavoastră este potrivit, vă vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică, în principiu, 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru dacă profilul este potrivit;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului Juridic.

Descrierea jobului
  • TradeVille, brokerul de retail #1 din România*, își mărește echipa și caută cei mai motivați specialiști, dornici să devină cei mai buni în ceea ce fac.
  • La TradeVille veți lucra cu profesioniști ai pieței de capital, colegi cu zeci de ani de experiență remarcabilă (de exemplu MBA-uri de top precum Harvard, școli de elită precum Oxford, CFA), dar, cel mai important, colegi motivați care fac ca TradeVille să își păstreze în mod constant poziția de lider.
  • Dacă ai experiență în dezvoltarea aplicațiilor web folosind Javascript și ți se pare interesant să participi la construcția celor mai performante platforme de tranzacționare online din România, vino în echipa noastră de IT ca să dezvoltăm împreună
Responsabilități
  • Front-end pentru viitoarele platforme de tranzacționare;
  • Dezvoltarea de noi funcționalități în cadrul platformelor existente (atât web, cât și mobile).
Că să ne puteți ajuta, trebuie să aveți:
  • Cunoștințe și experiență practică de minim 1 an în dezvoltarea aplicațiilor web:
    Front-end: Javascript. ReactJS reprezintă un avantaj suplimentar;
  • Minimă experiență anterioară cu SQL (preferabil MS-SQL);
  • Abilități analitice pentru a soluționa cerințele de business într-un mod optim;
  • Un background educațional în zona de Automatică/Tehnologia Informației/Inginerie/Fizică/Matematică;
  • Quick learner. Dispus să înveți tehnologii noi. Atitudine proactivă.
Ce vă oferim?
  • Oportunitatea de a lucra pentru cea mai performantă casă de brokeraj din România;
  • Training și evenimente de dezvoltare profesional;
  • Standarde de lucru internaționale;
  • Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței;
  • Salariu competitiv;
  • Bonus anual în funcție de performanța companiei;
  • Tichete de masă în valoare maximă conform legii;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Abonament medical la o clinică privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei;
  • Poziția este deschisă și remote, pentru persoanele care nu sunt din București; pentru colegii din București, regimul de muncă este hibrid.
Modalitatea de selecție:

Dacă v-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiteți câteva rânduri despre dumneavoastră și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul dumneavoastră este potrivit, vă vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică, în principiu, 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru dacă profilul este potrivit;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului IT.

Descrierea jobului
  • TradeVille, brokerul de retail #1 din România*, își mărește echipa și caută cei mai motivați specialisti, dornici să devină cei mai buni în ceea ce fac.
  • La TradeVille veți lucra cu profesioniști ai pieței de capital, colegi cu zeci de ani de experiență remarcabilă (e.g. MBA-uri de top precum Harvard, școli de elită precum Oxford, CFA), dar, cel mai important, colegi motivați care fac ca TradeVille să își păstreze în mod constant poziția de lider.
Responsabilități
  • Colaborarea eficientă cu Prestatorul de servicii Payroll și HR outsourcing:
    • Intocmirea și gestionarea documentelor specifice activității de administrare de personal.
    • Organizarea, mentinerea și arhivarea dosarelor de personal.
    • Gestionarea și distribuirea documentelor către angajați.
    • Administrarea beneficiilor pentru angajati si procesarea fisierelor premergatoare pregatirii salariilor.
  • Actualizarea bazelor de date privind angajatii cu acuratete si la timp
  • Programarea anuală a concediilor de odihnă.
  • Verificarea și gestionarea cererilor de concediu, a concediilor fără plată sau medical și a orelor de invoire ale angajaților.
  • Participarea in procedura de Onboarding a salariaților și la înțelegerea procedurilor și proceselor din cadrul companiei.
  • Menținerea legăturii cu serviciile de medicină muncii și de securitate și sănătate în muncă.
  • Furnizarea de îndrumare și suport angajaților în ceea ce privește politicile și practicile de resurse umane.
  • Asistarea în procesele de management al performanței și investigarea problemelor de relații cu angajații.
  • Asigurarea conformității cu legile și reglementările privind munca.
  • Pregătirea și furnizarea de rapoarte și gestionarea completă a administrației de resurse umane.
  • Gestionarea unor procese de recrutare, inclusiv postarea anunțurilor de angajare, selecția candidaților și realizarea interviurilor.
  • Administrarea platformei de elearning
  • Menținerea și facilitarea un nivel ridicat de comunicare în cadrul echipei
  • Răspunde la o varietate largă de întrebări legate de resurse umane ale angajaților și managerilor prin e-mail, chat intern și telefon
Că să ne puteți ajuta, trebuie să aveți:
  • Diplomă de licență în Resurse Umane sau domeniu economic
  • Experiență anterioara într-un rol de junior în Resurse Umane.
  • Cunoștințe solide despre cele mai bune practici în resurse umane și legislatia muncii.
  • Capacitatea de a menține confidențialitatea și de a gestiona informațiile sensibile cu discreție.
  • Capacitatea de a lucra atat independent, cat si in echipa.
  • Abilități foarte bune de comunicare în scris și oral, abilitati de relationare și organizatorice.
  • Nivel înalt de onestitate, integritate, responsabilitate și abilitatea de a gestiona situatii delicate.
  • Atitudine flexibilă și capacitate de adaptare ușoară la schimbare.
  • Dornic(a) să-și dezvolte cariera în cadrul resurselor umane.
  • Cunoasterea avansata a programelor Microsoft Office;
  • Capacitate de a lua decizii si de a-si asuma responsabilitatile;
Ce vă oferim?
  • Oportunitatea de a lucra pentru cea mai performantă casă de brokeraj din România;
  • Training și sprijin să deveniți cel mai bun specialist de Resurse Umane;
  • Standarde de lucru internaționale;
  • Muncă într-o atmosferă pozitivă, alături de o echipă antrenată și axată către obținerea performanței;
  • Salariu competitiv;
  • Bonus anual în funcție de performanța companiei;
  • Tichete de masă în maximă conform legii;
  • Decont transport, în valoare de 100 lei/lună (pentru colegii care vin la birou);
  • Abonament medical la o clinică privată;
  • Prime de sărbători (Crăciun, Paște);
  • Vouchere de vacanță;
  • Contribuție pensie facultativă;
  • Buget alocat pentru activități de socializare cu colegii de echipă + evenimente/activități la nivel de companie;
  • Snack-uri și fructe la birou;
  • Oportunități de dezvoltare profesională și creștere în cadrul companiei;
  • Poziția este deschisă și remote, pentru persoanele care nu sunt din București; pentru colegii din București, regimul de muncă este hibrid.
Modalitatea de selecție:

Dacă v-am făcut interesat, ne-ar face plăcere să ne trimiteți câteva rânduri despre dumneavoastră și un CV actualizat la adresa [email protected].

În cazul în care profilul dumneavoastră este potrivit, vă vom contacta cât de repede posibil.

Procesul de recrutare cu noi implică, în principiu, 3 etape:

  • Discuție de clarificare cu recruiter-ul nostru dacă profilul este potrivit;
  • Parcurgerea unui test online de logică;
  • Interviu tehnic cu managerul departamentului HR.
  • Cateva ore la noi la birou, pentru a ne cunoaste reciproc mai bine

Cine este TradeVille?

Pentru că vrem să ne asigurăm că începeți anul 2024 cu dreptul, reiterăm dedicarea noastră totală în a vă oferi produse și servicii investiționale la standarde globale. Suntem brokerul de retail #1 din România* și, de aproape 30 de ani, democratizăm accesul la lumea bursieră.

64% din tranzacțiile BVB s-au derulat în 2022 cu TradeVille.

TradeVille este prima companie din România care a dezvoltat o platforma de tranzacționare online, ceea ce a consacrat-o în Top 10 al intermediarilor de retail în ultimii 10 ani și în topul caselor de brokeraj după cifra de afaceri.

De ce sa deveniti colegul nostru?

Suntem aproape 100 de oameni pasionați de piața de capital, experți în: Analiză, Helpdesk, Brokeraj, IT, Compliance, dar și Trading sau Marketing. Ne dorim colegi care să împărtășească viziunea și valorile noastre.

Atenția noastră se îndreaptă întotdeauna către clienți și suntem mândri că fiecare dezvoltare pe care o realizăm este pentru clienții noștri și pentru îmbunătățirea experienței tranzacționale. De aceea, unul dintre obiectivele noastre a fost formarea și creșterea unei echipe dinamice, care să fie concentrată pe soluționarea nevoii clienților.

*Top activitate intermediari ședința curentă, după nr tranzacții @ BVB

Buna ziua, sunt TreVi. Spuneti-mi, va rog, cu ce informatii va pot fi de folos.