Cariere @ Tradeville

TradeVille este cel mai mare broker dе retail din Romania, cu cel mai mare numar dе clienti si tranzactii. Avem multe platforme, multi clienti si multe proiecte interesante dе implementat.

Daca esti interesat de oricare dintre pozitiile de mai jos, te rugam trimite CV-ul, precizand departamentul sau pozitia pentru care aplici la jobs@tradeville.ro.

SQL Server Database Administrator

Cautam un DBA experimentat care sa asigure o performanta optima a sistemelor de baze de date (Microsoft SQL Server) intr-un mediu de productie cu un inalt grad de disponibilitate.

Ca sa ne poti ajuta, trebuie sa ai:

  • Experienta cu MS SQL Server privind eficientizarea si optimizarea mecanismelor OLAP;
  • Experienta in administrarea bazelor de date intr-un mediu critic de productie, incluzand partea de Disaster Recovery (Replicas, Availability Groups, Log Shipping etc);
  • Abilitati analitice pentru a gasi solutii inteligente, optime, la cerintele de business primite.;
  • Pasiunea pentru tehnologii noi si pentru solutii software elegante din punct de vedere al arhitecturii;
  • Un background educational in zona de Automatica/Tehnologia Informatiei/Fizica/Matematica;
  • Quick learner. Atitudine proactiva.

Descrierea jobului

In acest rol:

  • Principala responsabilitate va fi cresterea performantei serverului SQL, optimizarea proceselor existente. O mare parte din timp va fi investit in analizarea unor solutii optime (din punct de vedere al costurilor de performanta) pentru procesele existente de business;
  • Vei monitoriza in mod activ procesele SQL derulate si vei cauta in permanenta optimizarea acestora (reducerea numarului de deadlocks, urmarirea blocajelor, depistarea SP-urilor consumatoare de resurse, mentenanta indecsilor, optimizarea SP-urilor etc);
  • Vei pune la punct sisteme robuste de monitorizare a bazei de date (best practices pentru partea de mentenanta);
  • Vei asigura support in configurarea bazelor de date si in asigurarea si monitorizarea mecanismelor de disaster recovery;
  • Vei face review-ul mecanismelor SQL nou implementate din perspectiva performantei acestora;
  • Colaborezi cu restul echipei de IT in cazul proiectelor complexe. Asiguri support in partea de reporting. In cazul in care te atrage si partea de development, poti participa in cadrul dezvoltarilor de mecanisme/functionalitati noi.

Modalitatea de selectie

Daca acest post ti se pare interesant, aplica si – in functie de profilul tau – te vom contacta pentru un interviu. Alaturi de acest interviu, vei sustine si o proba practica: ceva de implementat, in functie de specificul tau.

Te rugam trimite CV-ul, precizand departamentul sau pozitia pentru care aplici la jobs@tradeville.ro.

Fullstack .NET Developer

Cautam un Full Stack .NET Developer care sa contribuie la partea critica din spatele platformelor noastre de tranzactionare. Tech stack-ul de interes pentru aceasta pozitie este compus din .NET, C#, T-SQL.

Suntem flexibili in abordare atat pentru forma de colaborare, cat si din perspectiva locatiei (hybrid/office).

Concret, in aceasta pozitie:

  • Vei contribui la designul si arhitectura aplicatiilor, cu scopul de a fi performante, scalabile si cu standarde inalte de calitate;
  • Vei colabora cu ceilalti membri ai echipei pentru implementarea acestora;
  • Vei fi una din persoanele tehnice de referinta la care alti membri ai echipei de proiect vor veni pentru indrumari atunci cand au neclaritati/dificultati (proiectele noastre au in general 3-5 persoane tehnice).;
  • In functie de senioritate, poti coordona modul si etapele de implementare pentru diverse alte proiecte, din perspectiva tehnica;
  • Vei colabora cu alti developeri seniori in a stabili directia tehnica/arhitectura produselor pe termen lung.

Pentru acest rol, cautam pe cineva ce are:

  • Cunostinte si experienta solide in arhitectura .NET, respectiv experienta in arhitectura cu microservicii;
  • Experienta solida cu tech stack-ul web oferit de catre Microsoft: ASP.Net MVC, C#, Entity Framework, SQL Server etc;
  • Abilitati analitice pentru a solutiona cerintele dе business intr-un mod optim;
  • O atitudine buna de colaborare, si abilitatea de a coordona o echipa/un proiect;
  • Quick learner. Dispus sa inveti tehnologii noi. Atitudine proactiva;

Modalitatea de selectie

Daca acest post ti se pare interesant, aplica si – in functie de profilul tau – te vom contacta pentru un interviu.

Te rugam trimite CV-ul, precizand departamentul sau pozitia pentru care aplici la jobs@tradeville.ro.

Sysadmin Infra Lead

Cautam un administrator de sistem care sa coordoneze toata aria de infrastructura ce sta in spatele produselor/platformelor existente. Initial vei actiona ca sysadmin (senior), urmand ca dupa o perioada de acomodare sa preiei conducere departamentului de infrastructura.

Deoarece responsabilitatile acestui post pot fi extrem de variante, cautam o persoana ce indeplineste cateva criterii obligatorii, si are experienta cu cat mai multe dintre aspectele descrise in sectiunea de avantaje.

Criterii obligatorii:

  • Studii superioare tehnice (Politehnica, Informatica etc);
  • Experienta administrare servere si infrastructuri virtuale (XenServer, KVM, quemu);
  • Experienta de lucru in administrare medii Linux (Ubuntu, CentOS) si/sau Windows Server (2016/2019);
  • Experienta in administrare retele, politici de securitate (AD group policy, WSUS, politica AV, firewall, forticlient, ipsec etc);

Avantaje (arii concrete de specializare):

  • Windows:
    • Powershell, File sharing, permisiuni NTFS, replicare file server (dfsr);
    • Instalare/configurare MS SQL (always on, log shipping, back-up restore);
    • Administrare/upgrade TFS, Azure DevOps, CRM
  • Linux:
    • Administrare Zabbix (server, agenti);
    • Bash, firewall (iptables, ipset, ufw, firewalld);
    • dns (bind, dnssec, split view, zone transfer);
    • instalare, configurare, haproxy keepalived;
    • file sharing (samba, acl, xattr), integrare cu AD;
  • Deployment aplicatii NodeJS (PM2, Docker, Kubernets);
  • Centrala VOIP asterisk: configurare telefoane, administrare/configurare extensii/cozi;
  • Networking:
    • routing, nat, ipv4;
    • administrare switch layer2 (vlan, acl, lacp, vlag) Fortigate;
    • policy/firewall;
    • routing (static, policy routing, bgp);
  • Administrare produse MSFT Azure:
    • Azure AD;
    • MSFT Exchange;
    • Azure Databases (SQL);
    • Azure Containers;

Modalitatea de selectie

Daca acest post ti se pare interesant, aplica si – in functie de profilul tau – te vom contacta pentru un interviu.

Te rugam trimite CV-ul, precizand departamentul sau pozitia pentru care aplici la jobs@tradeville.ro.

SQL Developer

Daca ai experienta cu T-SQL si ti se pare interesant sa participi la constructia celor mai performante platforme de tranzactionare online din Romania, vino in echipa noastra de IT ca sa dezvoltam impreuna.

Ca sa ne poti ajuta, trebuie sa ai:

  • Cunostinte si experienta in lucrul cu MS SQL Server (T-SQL, stored procedures, trigger, indexes) de minimum 3 ani;
  • Abilitati analitice pentru a gasi solutii inteligente, optime, la cerintele de business primite;
  • Pasiunea pentru tehnologii noi si pentru solutii software elegante din punct de vedere al arhitecturii;
  • Quick learner. Atitudine proactiva;

Descrierea jobului

Mai exact, vei face in principal urmatoarele lucruri:

  • Intelegi structura bazei de date, alaturi de modul de interactiune dintre baza de date si aplicatiile conexe. Intelegi de asemenea si procesele existente de business.
  • Analizezi specificatiile primite ca urmare a cerintelor de business din perspectiva de implementare. Ceri lamuriri acolo unde exista un vid de specificatii.
  • In cazul proiectelor mai complexe, cu specificatii neclare, analizezi toate informatiile disponibile, si participi in mod activ la identificarea solutiei cea mai potrivite (business + tehnic);
  • Creezi design-ul solutiilor tehnice, apoi il implementezi efectiv in SQL. Colaborezi cu restul echipei de IT in cazul proiectelor complexe, impartite in mai multe aplicatii;
  • Monitorizezi structurile SQL create de catre tine din punct de vedere al performantei. Optimizezi unde e cazul.

Modalitatea de selectie

Daca acest post ti se pare interesant, aplica si – in functie de profilul tau – te vom contacta pentru un interviu. Alaturi de acest interviu, vei sustine si o proba practica: ceva de implementat, in functie de specificul tau.

Te rugam trimite CV-ul, precizand departamentul sau pozitia pentru care aplici la jobs@tradeville.ro.

Consultant Intern de Management/Project Manager

Te intereseaza un nou inceput intr-o companie deschisa si corecta in care te poti afirma? Un loc in care poti creste la adevaratul tau potential intr-o echipa formata din oameni de calitate? Un loc care nu este doar despre munca ci si despre curiozitate, despre inovare si despre relatii de calitate cu ceilalti colegi?

Daca raspunsul este da, atunci hai sa facem cunostinta. Noi suntem TradeVille, compania nr. 1 de brokeraj din Romania, iar cu o experienta de peste 27 de ani in pietele financiare, ne mandrim cu un palmares impresionant de reusite. Acum, cautam un coleg pentru pozitia Project Manager care sa ne ajute mai departe sa facem lucruri si mai faine. Ne-ar bucura sa aplici si sa ne cunoastem!

Responsabilitati

  • Vei lucra direct cu CEO-ul companiei pentru aprobarea proiectelor strategice din companie si vei coordona implementarea acestora;
  • Vei interactiona direct cu restul echipei de management pentru solutionarea problemelor importante si coordonarea implementarii lor;
  • Vei defini in detaliu situatiile prin intelegerea aprofundata a proceselor relevante si vei analiza datele. In baza acestei analize vei propune solutii si vei defini parametrii de success si de implementare a proiectului (deadline-uri, task-uri, persoane implicate). In plus, vei ramane responsabil de implementarea proiectelor pana la final.

Cerinte

  • Experienta de lucru de minim 4 ani;
  • Experienta in coordonarea unor proiecte complexe;
  • Capacitatea de a intelege in detaliu procese, chiar daca nu ai mai lucrat cu ele pana acum;
  • Analiza unor seturi de date complexe;
  • Nivel profesionist de lucru in excel, ideal si sql;
  • Abilitati de comunicare extraordinare – sa motivezi oamenii, sa pui intrebari care pot descoperi esenta problemelor, sa poti sintetiza problemele si solutiile foarte bine;
  • Abilitati de negociere;
  • Responsabil – te tii intotdeauna de cuvant (anunti din timp daca apar probleme);
  • Independent – poti veni cu idei de proiecte si imbunatatiri;
  • Poti comunica in engleza fara probleme;
  • Iti place sa rezolvi probleme.

Specialist MiFid si Emitenti in Dep. Compliance

Responsabilitati

  • Intelegerea in detaliu a reglementarilor MiFID II, a directivelor europene aplicabile in context, precum si transpunerea acestora in legislatia nationala specifica pietei de capital/reglementarilor ASF;
  • Participarea/coordonarea de grupuri de lucru/training-uri cu scopul de a asigura intelegerea si aplicarea reglementarilor MiFID II, a tuturor directivelor europene aplicabile in context, precum si transpunerea acestora in legislatia nationala specifica pietei de capital/reglementarilor ASF, astfel incat sa asigure consilierea, monitorizarea si verificarea activitatii desfasurate de personalul din departamentele: analiza, brokeraj, operatiuni;
  • Revizuirea procedurilor scrise de lucru, supraveghere si control in vederea asigurarii respectarii de catre toti salariatii reglementarilor MiFID II, a directivelor europene aplicabile in context, precum si transpunerea acestora in legislatia nationala specifica pietei de capital/reglementarilor ASF;
  • Verificarea, prin sondaj, a discutiilor telefonice si a analizelor pregatite de departamentul de Analiza cu scopul de a asigura respectarea reglementarilor MiFID II, a directivelor europene aplicabile in context, precum si transpunerea acestora in legislatia nationala specifica pietei de capital/reglementarilor ASF;
  • Asigurarea informarii societatii si a personalului acesteia cu privire la regimul juridic aplicabil pietei de capital, din perspectiva reglementarilor MiFID II, a directivelor europene aplicabile in context, precum si transpunerea acestora in legislatia nationala specifica pietei de capital/reglementarilor ASF;
  • Prevenirea si propunerea masurilor de remediere a oricarei situatii de incalcare a reglementarilor MiFID II, a directivelor europene aplicabile in context, precum si transpunerea acestora in legislatia nationala specifica pietei de capital/reglementarilor ASF;
  • Intelegerea in detaliu a prevederilor legale aplicabile societatilor listate pe una dintre pietele administrate sau operate de BVB sau societatilor emitente de instrumente financiare si aflate in curs de admitere la tranzactionare a respectivelor instrumente financiare, in mod special in contextul derularii ofertelor de vanzare/cumparare a instrumentelor financiare, precum si in cazul altor evenimente de tip corporate finance;
  • Coordonarea discutiilor cu ASF in vederea obtinerii aprobarilor necesare pentru derularea ofertelor de vanzare/cumparare de instrumente financiare si a admiterii acestor instrumente sau a actiunilor societatilor emitente la tranzactionare pe una dintre pietele BVB;
  • Revizuirea documentelor pregatite de departamentul de analiza sau de catre colaboratorii externi pentru a asigura respectarea standardelor impuse de ASF/BVB in vederea derularii ofertelor de vanzare/cumparare de instrumente financiare si a admiterii acestor instrumente sau a actiunilor societatilor emitente la tranzactionare pe una dintre pietele BVB;
  • Participarea in discutii cu clientii (emitenti de instrumente financiare) in vederea pregatirii documentatiei aferente ofertelor de vanzare/cumparare de instrumente financiare si oferirea de consiliere cu privire la cerintele ASF/BVB;
  • Coordonarea discutiilor cu avocati/specialist externi in vederea aprofundarii si armonizarii proiectelor aflate in desfasurare cu cerintele prevazute de reglementarilor MiFID II, a directivelor europene aplicabile in context, precum si transpunerea acestora in legislatia nationala specifica pietei de capital/reglementarilor ASF.

Calificarea necesara:

  • Studii juridice superioare, absolvent/a al/a Facultatii de drept (de preferat, absolvent/a a Facultatii de Drept, Universitatea Bucuresti)
  • Certificari conformitate - de preferat:
    • Atestate: Atestat de pregatire specific reprezentantului compartiment control intern organizat de un organism de formare profesionala autorizat de ASF;
    • Autorizatii: Reprezentant compartiment control intern de catre ASF;

Experienta profesionala relevanta:

  • Minimum 6 ani experienta;
  • Intelegerea cadrului de reglementare al pietei de capital;
  • Experienta in analiza/interpretarea reglementarilor MiFID II, a directivelor europene aplicabile in context, precum si transpunerea acestora in legislatia nationala specifica pietei de capital/reglementarilor ASF;
  • Experienta in coordonarea proiectelor, inclusiv de implementare a reglementarilor mentionate;
  • Experienta in interactiunea cu autoritatile relevante (ASF, BVB, Depozitarul Central, BNR etc);

Abilitati importante:

  • Cunosterea cadrului de reglementare al pietei de capital;
  • Onestitate, dorinta de invatare si autodepasire;
  • Gandirea “outside the box”;
  • Gasirea de solutii si rezolvarea rapida a situatiilor urgente, astfel incat sa se asigure obiectivul postului;
  • Personalitate echilibrata, rezistenta la sarcini repetitive si lucru constant sub presiune;
  • Personalitate sociabila, abilitate de comunicare/negociere;
  • Orientare pragmatica, capacitate de analiza si sinteza, de a opera cu volume mari de informatii.

Competentele postului:

  • Cunostinte foarte bune de legislatie;
  • Cunostinte foarte bune de operare calculator;
  • Cunostinte de limba engleza.

Modalitatea de selectie

Selectia finala va fi bazata pe o serie de teste si un interviu. Doar candidatii selectati vor fi contactati.

Te rugam trimite CV-ul, precizand departamentul sau pozitia pentru care aplici la jobs@tradeville.ro.

Broker

Ca sa ne poti ajuta, trebuie sa ai:

  • Ai studii superioare, preferabil in domeniul financiar-bancar sau economic.
  • Detii diploma de absolvire a cursului "Personal care ofera informatii clientilor", organizat de un organism de formare profesionala autorizat de ASF.
  • Ai experienta intr-un business de servicii financiare.
  • Detii cunostinte specifice pietei de capital, despre tranzactionarea instrumentelor financiare si mecanismele bursiere.
  • Esti o fire sociabila, ai abilitati dezvoltate de comunicare si persuasiune.
  • Esti orientat catre client si catre rezultate.

Ce vei face la noi?

  • Vei identifica potentialii clienți si ii vei contacta pentru a le prezenta/promova serviciile companiei. Vei mentine ulterior relatia cu acestia, clientii fiind atat persoane fizice, cat si juridice.
  • Vei oferi suportul companiilor care vor sa apeleze mecanismele bursiere pentru obtinerea de finanțare. Vei fi responsabil si de fidelizarea acestora.
  • Vei lucra impreuna cu colegii din departamentele Trading, Analiza si HelpDesk.
  • Vei cerceta piata si vei analiza rezultatele pentru a putea asigura informarea corecta si la timp a clientilor.
  • Vei fi implicat in proiecte de educare bursiera a publicului larg desfasurate de compania noastra.

Modalitatea de selectie

Daca acest post ti se pare interesant, aplica si – in functie de profilul tau – te vom contacta pentru un interviu. Alaturi de acest interviu, vei sustine si o proba practica: ceva de implementat, in functie de specificul tau.

Te rugam trimite CV-ul, precizand departamentul sau pozitia pentru care aplici la jobs@tradeville.ro.

Senior Equity Research Analyst

Visezi sa inveti ca prin vartejul de stiri si date financiare sa vezi sclipiri din viitor? Atunci vino alaturi de noi in departamentul de Analiza al TradeVille. Daca vrei sa faci parte dintr-o echipa care investeste in tine si te ajuta sa te dezvolti, aici este locul de potrivit pentru tine.

Cele mai importante responsabilitati ale unui Senior Equity Research Analyst:

  • analiza companiilor la nivelul pietei locale cat si la nivel global;
  • asistenta in activitatea de corporate finance;
  • aplicarea diferitelor metoade de evaluare (evaluare relativa, evaluare fundamentala)
  • intocmeste materiale de analiza in diverse forme (inclusiv recomandari de investitii), la nivel de companie, de sector economic ori la nivel macroeconomic;
  • asista in dezvoltarea instrumentelor de analiza puse la dispozitia clientilor prin intermediul platformelor noastre electronice;
  • sustine activitatea de PR a Tradeville prin declaratii de presa;
  • sustine activitatea de Sales a Tradeville prin oferirea de informatii de natura financiara despre anumiti emitenti;
  • participa la sedinte de piata si la conferinte privind rezultatele financiare ale companiilor;
  • participa la webinarii sau alte evenimente publice organizate de companie.

Cerinte principale:

  • experienta de cel putin 3 ani in domeniul pietei de capital, finante corporative, M&A sau investment banking;
  • cunostinte bune despre instrumente financiare, analiza financiara si finante corporative;
  • cunostinte foarte bune de limba engleza (inclusiv termeni financiari);
  • cunostinte de operare PC (inclusiv suita Office precum Project sau Roadmap);
  • automotivare, capacitate buna de organizare a muncii si atentie la detalii;
  • participarea la activitati educationale extracurriculare; (ex. ONG-uri);
  • participarea la programe de calificare profesionala (ex. CFA) este un plus;
  • experienta in realizarea prezentarilor de companii.

Modalitatea de selectie:

Selectia finala va fi bazata pe o serie de teste si interviuri. Doar candidatii selectati vor fi contactati

Te rugam trimite CV-ul, precizand departamentul sau pozitia pentru care aplici la jobs@tradeville.ro.

Internships @ Tradeville

Programul Tradeville destinat studentilor si masteranzilor ofera posibilitatea acumularii de experienta intr-una dintre cele mai dinamice societati romanesti din domeniul pietelor de capital.
Astfel, participantii in acest program de practica fac mai mult decat sa indeplineasca o simpla obligatie, ci acumuleaza exact lucrul de care un tanar absolvent are cea mai mare nevoie: experienta. Pentru participantii care demonstreaza abilitati deosebite la indeplinirea sarcinilor trasate, exista posibilitatea de dezvoltare in cadrul companiei.


Modalitatea de selectie

Selectia finala va fi bazata pe o serie de teste si un interviu. Doar candidatii selectati vor fi contactati.
Te rugam trimite CV-ul, precizand departamentul sau pozitia pentru care aplici la internship@tradeville.ro.